Saturday, April 30, 2011

gaduh2 sayang~

lama ta update blog. rindunyee. huhu.

oke, mau cerita tentang aku dan dia.
rabu lepas gado besa. n agk kasar la bahasa yg dia gunakan. 
huh, ta suke n agak takot sekali. 
sbb die ta prnah pulak nk mara smpai mcm tu sekali.
begini puncanya . aku txt dia psl mau hangout ahd ni. 
n dia pulak tetapkn nk g kul brape n dia ada hal ptg.
oke, agk tacing d situ ya. sbb aku da appoint awal2 lg nk kua ngan 
die but die bole pulak ada program dgn kwn2nya. tp ptg la.
but, it was just that i wanna spend a day with him, without no one else.
tp it's okay la. kau pn perlu masa dgn kwn2 jugak. tape, aku paham.
then aku pn reply begini " tape, tayah kua ngan i la sng.. tamo kaco ur prog". hmm, mksud t'sirat msj ni, aku mmg bg die lepak ngn kwn2 dia terus n sumpah aku tanak jd penghalang. sbb aku phm, kdg2 kita perlu masa dgn kwn2 jugak. takan la 24,7 dgn gF or bF kot. so, aku mengalah d situ ya. cuma dia yg ta paham. n dia reply msj aku mara2 yg m'buatkan aku sgt terkedu dan agak tacing utk m'reply txtnya itu. n yes, aku ta reply msj die memandangkn ketiadaan kredit. dan mlm tu, dia msj lg mara2 sbb aku ta reply txt dia. berejam dia tgu, katanya.. huhu. aku call, berkali2 n dia ta angkt. ta sempat explain apa2 lg, dia dah mara cmtu. bape puloh msj tanda maaf aku hantar, 1 pn ta d lyn smpai keesokan harinya. n lastly mlm jmaat tu aku ajk dia jmpe n hell yes! lg skali aku wat slh. t'lmbat pickup dia. jnji 9.30, 9.50 baru aku smpai. mmg muka dia ketat gila lah kan. huh, sgt seram ku rasakan. tp nk wat cmner, da lmpu signal wira tu t'cabut, tpakse la en,yaacob repair kejap. hmm. n apa lg, dia mula mara2 psal lmbt tu. n also d ungkit psal smlm. haihh, kecian dashboard tu jd tmpt dia lpas geram. dan kami pun trun dkat area pdg blkg taqwa baru tu utk mnyelesaikn segala kekusutan. erk, kusut la sgt kann.. mcm2 dia m'bebel, n aku hanya tunduk seperti seorg pesalah yg akn d jatuhkan hkuman pancung. huhu. diam is the best way, so that's why i'm silent.aku hanya mendengar, dan agk terharu jugak sbb ada org serabut psal aku.. kesian dia..and lastly, dia diam.. dah habes modal nk m'bebel kot. aku pn mmg diam dr td, ta tahu nk bls apa, sbb apa yg dia ckp semuanya betul. rasa mcm nk nanges, muka dah pns2 pon. then tiba2 dia letak tgn kt ats bahu aku dan ckp "dah la.." erk?? sumpah t'kejut! punya la m'bebel, last2 dia yg ckp dah? aikk..pelik.. huhu. n lg skali dia ckp dah, sbb aku just membatu di situ tanpa apa2 reaksi.. erk, tacing la pulak kalo org pgang2 bahu ni. dah la kena mara.. kan dah terpeluk dia pulak.. n also ternanges serta tersedu sedan cket. psss..terima kasih awak, bg pinjam dada yg sasa tuh kejap. tumpang nanges jap ea. hee. rasa mcm tanak lepas jer, sbb dia wangi lah! sedap bau deodorant. haha. n lastly kita msuk kereta n holding hands while u're driving. walaupn dlm hati ku masih cuak2 bsh, tp hluran tgnmu ku sambut jua. huhu.
AKU CINTA KAU walaupun kau garang. haha.


psss... kdg2 gaduh ni boleh buat kita saling memahami n also saling bertambah menyayangi satu sama lain. thanks u sbb marah kt i. walaupn u ta ckp, tp i tawu u syg i ketat2 kan? haha.
i love u more BIE!

No comments:

Post a Comment